Dün il içi atamalar belli oldu. Hatay antakya serinyol çıktı kızlar oralar nasıl kiralar nasıl yaşantısı nasıl hiç bilmiyorum. Dikmece TOKİ lerinde oturmak istiyorum ama tavsiye etmiyorlar sürekli sorun çikiyor evle ilgili dediler yeni binalar var dediler doğru mu bilgisi olan veya, kiralık ev bilen varsa yardımcı olur musunuz 🙏