Ölüyorum A dostlar çok uykum var.
Veee geldik 2. Güne
Gece güncelleme ekleyecektim ama buraya yazamayacak kadar baygındim.
2.30 gibi kalktı kızım önce normal uykuya döndürmeye çalıştım ama istemedi. Ne istediğini göstermesini söylemesini istedim. Yemek istedi ama hiçbirini yemek istemedi atıştırmalık yedi. Ara ara kucağıma tırmanıp sarılıyor orda uyukluyordu ne zaman yatağa gitsek uyanıyor odadan çıkmak istiyordu.
En son 3.30 civarı kızımla uyuyakaldık yatakta.
4 buçuğa doğru tekrar kalktı ama pış pış şeklinde elimde pat pat yaptım öyle geri daldı.
5.30 da, tekrar kalktı şimdi salonda oturuyoruz. Karnı açıkmış beğendiği ne varsa şuanda yemesine izin var. Tabi alışkanlık olmaması için bu şuanlık olan birşey.
Çok uykum var ama geceyi öyle böyle sağlam atlattık. Bol bol sarıldık yeri geldi biraz orda uyukladi. Tekrardan uykuya dalacak gibi kafasını bacaklarıma koydu. Gözler kayıyor uyur inşallah….
Başlayacak olanlar bol bol sarılın temas edinsakinleştirici etkisi gerçekten çok oluyor yanlız olduğunu hissettirmeyin.