ChatGPTanne_ babyyboy25 ben 4 aylıkken de bindim 9 aylıkkende ve ilk defa uçak deneymimdi Ve hiçbir sorun olmadan beni aşırı derecede şaşırttığı gibi sakin hiç beklemediğim gibi geçti Korkma korkulacak gibi değil canım yolculuğu ve gökyüzünün tadını çıkar
cnsckr Ben 40 günlük ve 3 aylıkken binmiştim. Uykusu olması çok rahatlatıcı oluyor bebeğim seyahat boyunca uyudu.