silanvarol Benm 7800 acaba zayıf mj kaldı dıyorm bu aralarda yemek yemek ıstemıyor. Agzını sıkı sıkı kapatıyo mama da cok az ıcıyor. Sizinkiler nasl acaba kontrole goturmelı mıym szce 🥹
Madam27 silanvarol benimki 9 aylık kontrolünde 7900 dü hemşiremiz alt sınırın bi üstünde demişti benimkide hiçbişey yemiyor dişlerden kaynaklı diye düşünüyorum
merilla1 silanvarol 9 ayda kilo sınirlarini bilmiyorum ama normal araliktaysa boşuna kendinizi üzmeyin derim her bebek aynı olucak diye bir şey yok. Doğduğu kilo da önemli diye biliyorum. Kilosu değilde , kilo alma grafiği önemli
yagmuryigitalp silanvarol bence gayet iyi kilosu canım geçici dönemdir acıkınca yer benimde 16aylik oğlum var görsen öyle zayıfladı oysa 7ayliken 10kgydi şimdi 12.700 yemek yemior iştahı olan bebek şimdi yemior oyle zayıfladı bide hareketleninfe baya kilo kaybimiz oldu persentil tablosuna göre gidiorsa iyidir bende senin gibi post açtığımda burdaki kadınlar beni linç ediyordu daha ne olmasını bekliyorsun obezmi olsun çocuğu zayıf annelerle alay etmek icinmi açıyorsun derlerdi bana linç gelirse kafana takma boşver çoğu kişi şimdi bu kilo şeylerini kafa takior gelior yorumlara saldriorlar
busrakacan 9 aylık kız bebek 3 kg doğmuştu şu an 9 kg. Ama her bebek birbirinden farklı ilerler. Kendini yetersiz bir anne, bebeğini de zayıf bir bebek olarak nitelendirme lütfen. Bilgi sahibi ol ama kıyaslama canım ❤️