silanvarol Benm 7800 acaba zayıf mj kaldı dıyorm bu aralarda yemek yemek ıstemıyor. Agzını sıkı sıkı kapatıyo mama da cok az ıcıyor. Sizinkiler nasl acaba kontrole goturmelı mıym szce 🥹
amazontuba silanvarol 9.ayında 7750 kilo idi. Doktor düşük ama yine de normal sınırlarda aşırı zayıf demiyorum demişti. Hareketlenmeye başladıklsrı için. 11 aylık olduk 8200 kilo yese de emse de yaramıyo 💁♀️ben artık persentilde%10un altına düşmedikçe kafaya takmıyorum doktorum da öyle dedi zaten
arasbek silanvarol bizde 9 ay 9 günlüğüz 7550 kilomuz anne sütü alıyor mama içmiyor biberon tutmaığı için.. ek gıda az da olsa yiyordıuk ama 10 gündür ağzını kitliyor resmen
elcngoktug silanvarol merhaba üzülmeyin benim bebegım 9 aylıkken 11 kiloydu Şuan 21 aylık hala 11,5 kilo 9 aydan sonra hiç kilo almadı doktorlar iyi boyuna göre 2 kilo az dediler ama yedirıyorum almıyor. Yani yaşından sonra zaten kilo alması duruyor almıyorlar üzülmeyin
busrakacan 9 aylık kız bebek 3 kg doğmuştu şu an 9 kg. Ama her bebek birbirinden farklı ilerler. Kendini yetersiz bir anne, bebeğini de zayıf bir bebek olarak nitelendirme lütfen. Bilgi sahibi ol ama kıyaslama canım ❤️
silanvarol busrakacan Aslında zayıf demıyorm ama hc bı sey yemedıgı ıcjn cok uzuluyorm. Emeklemıyo bı de dha cok huysz sureklı mızmız napcagımı sasırdm. Allah saglık versn 🙏
[silindi] Bizim de 9 buçuk aylık. 6 aylıkken 10 kiloydu şimdi 11 kilo. 3 ayda toplam 1 kilo almasını az buldum doktor giderek daha azalır kilo alması önceki aylar gibi bekleme dedi. Önce daha hareketsiz ve daha iştahlıydı. Şimdi zorla ağzını açıyor kendi yemek istiyor birkaç lokma yese kâr diyorum. Bugüne kadar hep fazla kilo almasın diye mamayı çok fazla sulandırarak verdim onun da etkisi var sanırım. Çünkü su içmiyor başka yol bulamadim bir biberon suya 1-2 ölçek mama ancak koyuyorum. Boyu ne kadar peki kilo çok önemli değil gelişimi güzelse dert etmeyin