Arkadaşım, yanlış anlaşılmak asla istemem ama diyetisyen eşliğinde vermeye çalışsan, hem emziriyorsun , yan etkisinin ne olduğu kanıtlanmamış bir çay içmek bilemedim yani, birde kahve vs verilen kilolar misli ile geri alınıyor. En sağlıklısı diyetisyen ve spor.