Puahahah kızım 4 yaşında. Pankek, yoğurt çorbası, fırında tavuk ve pilav, mangal, etli kuru dolma,fırında balık ve pizzayı çok sever. Sevmediklerini de tabak bitirme yarışması yaparak yediririz. O yüzden genel olarak onun sevdiği şeyler pişer. Paketli gıda, asitli veya hazır içecek, abur cuburları elimden geldiğince hiç eklemedim beslenme düzenine. O yemesin diye biz de yemiyoruz, sofraya içecek yerine yoğurt, turşu gibi fermente probiyotikler ekliyoruz. Çünkü kızım abur cubur şeyleri bir ortama girdiğimizde başka çocuklar yerken istediği için izin verdiğimizde hemen iştahı kapanıyor yemek yemiyor. Onun da sınırı oluyor yemek yemişsek karnı tok ise sadece bir tane bir şey yemesi şartıyla veriyoruz. Genel olarak canı tatlı şeyler çektiğinde tahin helvası, meyve gibi şeyler veririm. Sağlık durumu, kan değerleri iyi, iştahı da iyi fakat zayıf bir çocuk. Ne yersek o da eşlik ettiği için sorun etmiyorum çünkü ailecek kilo alamıyoruz 🥲