benim oğlum da o sıralar çok uyanmaya baslamıstı 13 aylık düzelmek bi yana gittikce daha da bozuldu. açlıktandır diye düsünüp her uyandığında emzirmeyin benim gibi. bağımlı oluyo sonra. içiniz rahat etsin isterseniz gece uyumadan iyice doyurun. ama her uyandığında beslemeyin. uyku nedir unuttuk gece de gündüz de. memeyi ağzından çıkarınca uyanir oldu