Kızlar oğlum 3 yaşıma girecek bugün tüm gün karnım ağrıyor dedi afedersiniz 2 defa yeşil mukuslu kaka yaptı bir defa da kustu acile getirdim salgın var diye kan aldılar ama sonuç gelmeden serum takıldı. Açıkçası kafama takıldı bir sorun olur mu ? Yani bu takılan serum sadece ishal kusmayı engellemek için mi takılıyor bilgim yok.
Kuzenim rahatsız ishal kusma ateş var o rota olabilir bende doktora sadece böyle bir ihtimal söyledim doktor da evet rota olabilir dedi ama kan vs sonuçları gelmeden rotayla alakalı bir serum takmazlar dimi ?
Doktor beye özellikle söyledim rota olup olmadığını bilmiyoruz serumu ona göre ayarlayın diye çünkü ona farklı ilaç kullanılıyor diye biliyorum..