3315 ofis ortamında da çalıştım açıkçası daha öncesinde, orada da birbirinden karışık sesler gidiyordu, evet bence de bebek sesinin sorun edilmesi çok saçma ama maalesef… Bu arada ses gittiği için değil, önden söylüyorlar bunu öyle söyleyeyim. Hani sesi müşteriye gidiyor değil sesi müşteriye gitmesin olarak, Nasrettin Hoca misali 🤷🏼♀️ iş hk. çaĝrı merkezinde müşteri temsilciliği yapıyorum, talebi olan müşterileri arayıp satış için randevu oluşturuyorum. Benim bölümüme alım yok şu an ama kariyer sitelerinde çağrı merkezi veya müşteri temsilcisi olarak aratip çalışma şeklini uzaktan/remote seçince birçok ilan çıkıyor, bakın isterseniz hele yabancı diliniz varsa dil tazminatı da alıyorsunuz maaşa ek