9793selaam Benim kilom bacaklarda basen de tabiki göbekte var ama aşırı değildi doktorum sezaryen için sıkıntı olmayacağını söyledi ama önceliğimiz normal dogumdu son güne kadar. son kontrolüm de açıklığa bakarken rahim kanalının yukarda olduğunu söyledi bebekte biraz iriydi birde varis var bacağımda (onun ne etkisi var bilmiyorum ama) bu nedenlerden dolayı normalin çok zor olacağını riske atmak istemediğini söyledi sezaryen de karar kıldı
Ama sezaryeni abarttiklari korkuttuklari kadar yok bence ki ben aşırı dayaniksizim düşün ben yaptıysam herkes yapar öyle söyleyim illaki acı ağrı oluyo ama düşündüğün gibi korkunç değil kiloyla da hiç alakası yok hiç takma rahat ol
Özelde doğum yaptim. Kontrollere de özele gittim hep. Birkaç testi yaptırmak için 3-4 farklı devlet hastanesi ne gittim hepsinde de kilom yüzünden görmediğim yüz şekli bakış duymadığım sözler kalmadi onlarıda özelde yaptırmadiğima pişman oldum.