mejsa sakin olun 🌺 stres sütü aşırı tetikliyor maalesef. İlk kızımda bilemedm, oğlum doğdu yoğun bakımda olmasına rağmen gerçekten çok iyi sütüm vardı süreci iyi yönettim, kızım doğdu yine aynısı olacak sandım ilk başlarda da öyleydi kızım bosaltamiyordu buzluk dolmuştu sütümle 2.5aylikken bir stres yaşadım ki sütüm çekilmiş. Ben gece gündüz emziriyorum hala ağlıyor tok sanıyorum beynim sıfırlanmış. Kontrolde anladık ki gerçekten sütüm az olduğu için boş emiyor kilo almıyor ağlıyormuş mama ile devam ettik. Yalandan emmelerle 1 yaşından sonra da emzirmeyi sonlandırdık biz de 🙈