Paramedik16 kuzeyselin ikizlerim o dönem tek uykuya geçmişti 8 de kalkarlardı öğlen 1 gibi uyuyup en heç 3 te uyanıp akşam 8 de gece uykusu yaparlardı şuan da da durum bu şekilde 29 aylıklar