Ya o kadar yoruldum ki imdaaat diye bagircam. Kizim 6ay 10 gunluk oldu . 4. Ay atagina kadar geceleri 2 saatte bir uyanan bi bebekti . Ama o ataktan sonra geceleri cok sik uyanmaya basladi. Gunduz uykularini duzenledim 3 uyku yapiyor saatleri belli. 7-8 gibi gece uykusuna yatiyor ama surekli uyaniyor. Bende her uyandiginda emzirdim yatirdim. Simdi bi de ona aliati heralde uyaninca da emmeden yatmiyo. ben hic uyuyamiyorum desem yeridir napicam ya. Bu uyku egitimlerinde gece uyanmalari da hallediliyo mu acaba hic bilen var mi.