anneoldumama Hamileyken kullandım doğumdan sonrada 5 ay kullandım 5 aydır kullanmıyorum ama pek iyi hissetmiyorum zaten lustral kullanıyordum çokta iyi gelmiyordu hamilelikten önce paxera kullanmıştım o daha iyiydi şu an emzirdiğim için onuda kullandırmıyorlar bebeğim asla biberon tutmuyor çaresiz kaldım ilaç kullanamıyorum