Kızlar 7 ay önce 2. Sezaryenımı oldum ilkinde bu tarz bir sorun yaşamadım ama bu 2. Sezaryenımdan sonra göbeğimin katlandığı yer havaların da ısınmasıyla tahriş olmaya başladı. Kızarık ve kaşınıyor da. Kuru tutmaya çalışıyorum krem sürüyorum ama yok ne yapsam geçer en hızlı yardım lütfen