Kek kalıbında pişen kekleri çok seviyorum özellikle havuçlu tarçınlı hangi kalıbı aldıysam hep yapıştı artık ocağıma incir ağacı dikilmişti ki bu tarifi gördüm bir deniyşm dedim kazıyarak çıkarmaya çalıştığım kalıptan kek sıcakken bile şıp diye çıktı kızzzz ben şok 🫢
Konu bile açmıştım bunla ilgili hatta neyse Sizde faydalanın istedim ❤️