Mlk39 merhaba haftalık 8 saat bireysel seans oluyordu diye hatırlıyorum.günleri kurumla siz kendiniz anlaşıp belirleyebilirsiniz, bireysek ders aldığı için mutlaka ilerleme kaydedecektir 🌸zaten erken dönemde fark edilmiş mutlaka takipçisi olun ilerlemeyi göreceksinizdir