Ela-M Selam kızlar şuan sma mama kullanıyorum ama son zamanlarda bebeğimi tok tutmadığını düşünüyorum ve değişmek istiyorum sma cok duru humama biraz daha yogun kıvamlı kullanan ve memnun kalan varmı?
Elfbkrcer Ela-M ben humana kullanıyordum mama iyi olabilir ama benim bebeğimde çok kusma yapıyordu reflü oldu doktor mamayı değiştirdi aptamil ar kullanıyorum