aram14 ilk çocuğumda bende sizin gibiydim özenle yemekler yapar araştırır ne kadar vermem gerekiyor nasıl vermem gerekiyor bakardım ama asla yemeyen bı çocuk 3 yaşına geldi hala yemez diğer kızım 11 aylık 5. Ayından itibaren ek gıda veriyorum ama öyle özenli değilim ilki kadar ne bulsam veriyorum verilebilecek şeyleri yani yanlış anlaşılmasın 😂 ve kızım maşallah diyeyim güzel yiyor demek ki salmak lazımmış diyorum belki de yedi mi yiyecek mı az mı yedi çok mu yedi bunu yedi bişey olur mu diye stres yaptıkça çocuğa yansıyor ondan yemiyordu diye düşünüyorum bence sizde salın biraz 😀