Aynı soeunu yaşıyoruö 4 ay 20 gğnlük bebeğim 10 gündür biberon ağzına değince etini kıvırır gibi ağlıyor istemiyor sağıp kendi sütümü versemde olmuyor yine aynı tepki ,sütüm az olduğu için emzirme + mama ilerliyordum şuan herşeyi reddediyor sma comfort kullanıyordum aptamile geçtim denemek için yine aynı normalde yediğinin yarısını bile yemiyor artık ne yapacağımı şaşırdım psikolojim bozuldu artık bu dueumu yaşayıp atlatan var mı lütfen birşey önerin çok çaresizim