Rengin Evimde bitmek bilmeyen bir toz durumu var. Delirmek üzereyim her yer toz dolap içi baza içi çekmece içi. Düzenli temizlik yapıyorum siliyorum süpürüyorum toz alıyorum ama yok bir de silerken böyle çamur gibi oluyor bir garip 🤦♀️ evde heryer laminant parke o yapıyor olabilir mi yaşayan var mı böyle bir durum? Ya da nasıl önleyebilirim?
kuzeyto Rengin dolap ustlerini, avizeleri de ara ara silmek lazim, tepeden toz yagiyor bazen. Bir de eviniz ana cadde kenari, islek trafikli bi yerdeyse care yok toz cok oluyor
KuzeyiinAnnesii Rengin halılarda çok yapıyor düzenli olarak bende siler süpürürüm ama o kadar yıkamaya vermeme rağmen 3 yıldır ne havdan kurtuldum ne tozdan ama kesin olarak halılarımdan oluyor benim
Agg0207 Rengin kurutma makşnası kullanmıyorsan bu durum kaçınılmaz benim evimde kurutma makinası alındıktn snra yarı yarıya azaldı vallahi toz kıyafetler ve halılar çok toz yapıyor
Sasah1441 Rengin canım ya toz hapseden süpürgeler var onlardan kullanmak en iyisiymiş 👍 annemlerin de evi öyle normal bi süpürge kullanıyorlar hep toz... Pratik diye bi kaç kez bende evimi onunla süpürdüm benim de evim öyle oldu.. Yıllar önce Allah razı olsun babamdan 🤲🙏🙏 libelle diye bir makina almıştı o muhtesem temizliyor
Rengin kuzeyto ara sokakta ama evet avizelerim de çok toz oluyor 🤦♀️ ay deli olmak üzereyim evi komple camdan silkelesem anca geçer o derece.
Rengin KuzeyiinAnnesii onlarla 2 sene uğraştım yumak yumak oluyordu yerler çok şükür o bitti şimdi eşya tozu başladı 🤦♀️
Rengin Agg0207 gerçekten mi ya valla alırım o kadar yıldım. O da çamaşırları yıpratıyor küçülüyor falan deniyor ama şehir efsanesi mi acaba?, sonuçta bu kadar insan kullanıyor dimi
Agg0207 Rengin küçülme falan olmuyor kıyafetlerde tam tersi çamaşır as topla ütüle derdi olmuyor bazen ütülenmiş gibi çıkartıyor iyi program seçersen ev tozu konusunda büyük kurtarıcı mutlaka bir araştır bak bunu
Seher26 Sasah1441 ben kullanıyorum 3 sene olucak çok memnunum haftada 1 temızlesen yetıyor bu aralar 2 günde bır yapıyorum kızlar evı 28 günlük bebegım var halılarda ılk bas avuc avuç yumak çıkardı sımdı yarım avuç ındık 👍🏻
Smrenes Ayy o tozdan ben de bıkmıştım her gün toz alıyordum ama bitmiyordu halılar çok toz yapıyor yıkata yıkata biraz azaldı çamaşırlar hep toz içindeydi oğlumun üstü bile toz içinde kalıyordu kurutma makinesi aldım ya var ya niye daha önce almamışım dedim yarı yarıya azaldı çok şükür tozlar artık eskisi kadar toz olmuyor ev acayip rahatladım bide toz alırken higyenic silikonlu cam sil kullanıyorum o da baya geciktiriyordu..
mutludilek [bilinmeyen] çamaşırları evde kurutuyoruz biz kapı üzeri felan çocuğun odası toz topak napcam bilmiyorum
mutludilek [bilinmeyen] bizde çamaşır makinesi sonrası daha bi çok arttı ya arçeklik kurutmalı aldık yok yanii
Nisosfatos-34 Rengin evim cadde üstü ve evimin yanında boş arazi var bütün toz eve doluyor genelde kıyafet tozu ve halı bunlara çare yok hergün süpürüp silmek lazım elimden geleni yapıyorum hergün
Ezgi_Kaya Kesinlikle kurutma makinası kurtarıcı. Eşim almıştı ama kullanmıyordum. 1-2 derken alıştım ve elim ayağım oldu. Ne asma derdi,ne ütü derdi,ne de hijyen derdi.. mis gibi.. ayrıca evimin tozunuda %70 azalttı.
Akydt Rengin aynı durum bende de var canım hatta geçen komşularla da konuştuk bu muhabbeti onlar da öyle diyor cadde uzeri bizim apartman da o etkiliyor bi de kıyafet hali tüyü çok oluyor sürekli gezindikçe her gün supursem de aksama yine böyle dediğin gibi dolap çekmece üstlerinde görüyorum hep o tozu
papatyam2019 Rengin canım evini havalandırırken camın önüne iç kısma bezi ıslat güzelce sık sonra koy tozlar ona yapışıyor benim evim cadde üzerinde olduğu için ben öyle havalandırıyorum evi toz fazla olmuyor artık ☺️