Kızlar merhaba 1 yasinda bir kizim var 3.aylik oldugundan itibaren regl olmaya basladim.Regl dongum genelde cok duzenlidir sadece ilk ay 33.gunde olmustum genel de 28 gunlukte reglm baslar.Bu ay 34.gune girmek uzereyim henuz halaa baslamadiii.Ben korunmuyorum geri cekilme ile korunuyoruz ama bir hata filan olmadi. Regl gecikmesinin 1.gunu erken gebelik testi yaptim negatifti 2.gun yine erken gebelik testi yaptim yani 32.gun oluyor silik bi sekilde cift cizgi cikti.Sonra kan testi verdim doktor hamile degilsiniz dedi.Kesin mi filan deyince de 2 hafta daha olmazsaniz tekrar gelin dedi degerim net paylasilmamisti e nabizda <2.5 gibi bir degerdi chatgbtye gore kesinlikle hamile degilim.neyse bugun tekrar test yaptim ve negatifti ama hala regl olmadim hamile degilimdir degil miii