1 hafta sonra 7 aylık olucaz.Son 4 5 gündür çok mızmız hep ağlıyor ek gıdaya geçtik yemiyor mamayı bile 120 ml içerdi şimdi zorla 90 ml içiyor.gece çok sık uyanmaya başladı gündüz uykuları zaten hak getire diş mi çıkacak acaba yoksa yine atak falan mı var