nadidelifora eses123 Buzlu iken çıkarıp kaynatıp meyve suyu yapıyoruz. Çok da güzel oluyor. Fazlaysa atın dondurucuya. Kışın çok güzel içilir.
2prensesimvarcanim eses123 çekirdeğinden ayırıp güneşte de kurutsbilrsinz kuru kayısı olarak tüketebilirsiniz😊
Leylaa_ eses123 ben reçel yapıyorum yada kurutuyorum . Kati kıvamda pişiriyorum blendir geçirip kapa koyuyorum . Kesip çıkartıyorum üzerine buzlu su ile çok iyi oluyor