elarr doktor en güvenli ve sağlıklı yol demişti bana bi 2,5 yıl öyle korunduk ilk aydan hamile kaldım doğumdan sonra yine 2 yıl.sonra geri çekilmeyle (evet biliyorum bir korunma yöntemi değil) 2 yıl.şimdi ikisi birden çünkü artık iki cocukluyum ama ikisi de planlı oldu 😁