Doğum yapalı 19 ay oldu ama sanki bu günlerde karnımın içinde bir şey sallanıyor mesela kızımla oyun oynuyorum koşamıyorum rahatsız oluyorum ya da evi süpürüyorum rahatsız oluyorum garip bir his bu geçer mi doğumdan mı ameliyattan mı rahmin sallanıyor sanki içerde hareketlerim kısıtlanmış gibi hissediyorum kendimi