Kızlar oğlum 4.5 aylık. Kontrole gittiğimiz doktor 6. Aydan önce kardiyoloji ve göz doktoruna görünmek gerekiyor rutin olarak demişti. Bugün hem göz hem kardiyolojiye randevu aldım gittik. Kalpte de gözde de sıkıntı yok şükür ama kardiyoloji doktoru ultrasonla bakarken sanki böbrek ya da karaciğerde kist gibi bir şey gördüm yansıma var gibi ama gözümde yanılıyor olabilir sonuçta benim alanım değil sadece bir şey dikkatimi çekti siz tedbir amaçlı gösterin dedi. ultrasona yönlendirme yaptı sonuç çıkınca da göstermemiz için doktor arkadaşını aradı yan odadaki. devlet hastanesi bu arada. çok panikledim. kesin demedi ama yansıma gördüyse muhtemelen var. ultrason çarşambaya gün verdi o güne kadar sabredemeyiz diye yarın özele götürüp ultrason çektireceğiz. yavrumu bir de götürmeden 8 saat aç bırakacakmışım. nasıl dayanıcaz hiç bilmiyorum. inşallah sonuç temiz çıkar. bir kaç gündür huysuz diye tadım yoktu şimdi kendime kızıyorum iyi olsun da huysuz olsum yeter ki. rabbim nerde şifa bekleyen varsa şifa versin.