brcnrcvs Selam arkadaşlar alt iki dişimiz çıkmıştı. Üst iki diş çıkmadan üst 2 dişin yanından çıkmaya başlamış. Böyle durumla karşılaşan var mı?
atlasmom07 brcnrcvs normal diye biliyorum herhangi bir sıralaması yok önemli olan 12. Aya kadar en az bir dişinin olması
1kuzuannesi brcnrcvs bizim hiç biri çıkmadı 7 aylığız. Ama sol arka tarafı şiş ve eli hep orda sol kulağını tutup ağlıyor bu ara alt dişler çıkmadan üst arka mı çıkaracak acaba bende bunu merak ediyordum
denizalismom brcnrcvs her bebekte farklı oluyor bi sıralaması yok . Bizde altlar tamamlanmadan azı çıktı
brcnrcvs 1kuzuannesi kafamız da deli sorular. Bizimde alt 2 dişimiz 7 aylık çıkmıştı. Bugün 10cu aya girdik