Arkadaşlar Allah aşkına bana akıl verin
42 günlük ikizlerim var
Gün içinde de yarım saat uyuyup uyanıyorlar
Uyanık kalma süreleri çok uzun
Bide huysuzlanıyorlar uyuyamadıkları için
Saat 19 dan beri uyanıklar saat 23.25 ben anakucspında sallıyorum evi gezdirdim kollarıma alıyorum sarılıyorum mama meme veriyorum yarım kundak yapıyorum
Denemediğim kalmıyor
Kafayı yemek üzereyim
Uykusuzluktan
Gün içinde beş dakika tuvalete gidemiyorum
Normal mi bu durum
Tek bakıyorum babaları akşam biraz ilgileniyor sadece