Aylardır bıtmeyen bır kusma sorunumuz var 25 günlükten berıdır kusuyor bebeğim reflü teşhisi kondu çeşit çeşit ılaclar kullandı azaldığı dönemler hatta aa kusması durdu galiba dediğim zamanlar oldu ama son 20 gundur tekrar azdı kusması ne yapacağım ınanın ki bılmıyorum gastroentrolojıye kadar götürdüm yapmadılar Endoskopi…. Aç kalınca mama dıyor ıstıyor verıyorum çok vermem 60 ml geçmez maması bır on dk sonra gerı fışkıratarak çıkarıyor Alerjı maması denedık gene aynı diyet maması denedık gene aynı şu an ar mama kullanıyorum ne yapacağımızı şaşmış durumdayız ek gıda sevmez rededer onlarıda zorlarım verırım onları da kusar yani tek mamayı degıl bugün 4 kez kustu fışkırtır şekılde goturmedıgım doktor kalmadı eşim artık götürmem dıyor ınanın bende gıtmek ıstemıyorum. Bu kadarı normal mi bılmıyorum artık nasıl buyutucem ben bu kızı deyıp duruyorum oturup bazenlerı ağlıyorum ortama çıkamıyorum yoksa çıkarsam da yanıma katlarca kıyafet alıyorum.. Gastrobaby gavıscon lancor motis gıbı cesıt cesıt ılaclar kullandık onları bıle hep kustu suyu bıle kusar öyle bir bebeğim var bu kadarı normal mi bılmıyorum bizim gibi olan var mı bu kusma ne zmn bitecek 😔 ek gıda reddıde emınım kı kusmasından dolayı çünkü kusunca dermansız kalıyor ve birsey istemiyor günde 6 yı bıle bulduğu oluyor kusması ne yapcam akıl verin bana anneler🤲🙏