efnan-bebe34 Kızlar uzun süredir kızım sürekli ağlıyor kusuyor kaç doktora gittim çözüm bulamadım bugün şehir hastanesine götürdüm böbrek taşı olduğunu söyledi
alpege_ efnan-bebe34 merhabalar benimde bebegimde kristal seklinde oldugu ultrasonda gozuktu sureciniz nasil ilerledi acaba
songul_3 alpege_ Şuan bizde de kristalleşme olduğu söylendi ıltrosanda sol böbrekte yaklaşık 5 aylık bebeğim doktorumuz bize aoliston yazdı ezcaneler karışım şeklinde hazırlıyorlar biz çok yeni başladık
alpege_ songul_3 merhablar bizdekiler tas cikti malesef sol bobrekte 5 tane 5 mlm araliginda biz yabanci ilac olarak uralyt u ilacini kullaniyoruz ultrasona yaklasik 1.5 ay sonra gidecegiz bakalim erimis mi
songul_3 alpege_ kullandığımız ilaçlr farklıymış bizimkisi eczane karıştırdı ilacı içiririken çok zorlanıyorum baya tatsız bişey çok ağlıyor içerken😔
alpege_ Evet benimkinin tadi da cok kotu şırıngayla oyuncaklarla dikkatini dagitarak iciriyorum ben canim