Yaklaşık 2 ay önce emzirmeyi kestim 2 yıl emzirdim ama son zamanlarda sütüm artık azalmıştı neyse emzirmeyi bıraktım çok şükür mastit vs olmadım göğüslerimde eski haline döndü çok küçüldü fakat bugün göğsümü sıktım minicik süt geldi yani hala göğsümde birazda olsa süt var bu göğüsteki süt ne olucak yani ikinci gebelik ve emzirmeye kadar bekliyomu yani ne oluyo o göğüsteki süte