caretta kubra01 oyle oldugu zaman ben sutumu sagip veriyordum cunku memede uyuyup kaliyordu ne yaparsam yapayim uyanmiyordu bende riske girdim biberonla verdim 2 saati gecirmemek lazim cok kucuk cunku sarilik olma riski var iyi beslenmezse 🌸