Kızım 1 yal kontrolünde de 10 kiloydu şimdi 17 aylık oldu tartıyorum hala 10 kilo bazen düşüyor bile bu normal mi yoksa çocuk gerçekten zayıflıyor beslenemiyor mu? Diş çıkarma durumları da oldu ve aşırı hareketli boyu bence iyi ama kilo çok kötü bence