Bebeğim 4 aylık. Geceleri uyuturken yanına yatıyorum. Beyaz gürültü açıp poposuna pat pat vuruyorum. Ama uykuya dalana kadar resmen bebeğimden dayak yiyorum. Tekme atıyo, boynumu sıkıyo, yüzümü çiziyor ne desen var. Şu an bile aynı durumdayız. Tüm bunları gözü kapalı yapıyo. Neredeyse 1.5 aydır böyle. Bu durum geçecek mi Allah aşkına? Bak şimdi de kolumu mıncırıyo😅 öyle de acıtıyo ki😅