Esra93 ben 6 aydır kullanıyorum 4 farklı başlığı var bana bitanesi yetiyor tabi ve çekim gücü çok kuvvetli cidden hiç toz bırakmıyor ve maraton dan bi farkı yok, maraton ayrı bi seri olduğu için biraz daha pahalıymış öyle dedi bize satıcı danışman arkadaş 😊