parsegemommyyy bunun bir çözümü yok bence tamamen çocuğun karakteriyle alakalı. Benim kızımda öyleydi, ona devamlı söylediğim şeyler; kimsenin oyuncağına izin almadan dokunma, vermiyorsa üzülmene gerek yok o onun, kendi oyuncağını paylaşmak istiyorsan paylaş, istemiyorsan vermek zorunda değilsin, oyuncağınla oynamak istediğinde verdiğin arkadaşından iste ve al. Bunlar sanırım zamanla komuta dönüşüyor. Şimdi 29 aylık olmak üzere. İstemediği hiç bir şeyi yapmıyor. Benden onayda beklemiyor artık, umarım bebeğinizde zamanla düzeltecektir bu durumu.