Merhabalar yaklaşık 15 gündür hastayım bayram öncesinde boğaz gıcığıyla başlayan hastalık bayramda öksürüğün ciğerlere inmesi devamında bol bırun akıntılı bir süreç ve yatış diyebilirim🤦🏻♀️ bebeğim 4 aylık mecburen antibiyotik almak zorunda kaldım ve süte geçtiği için 3 gündür emzirmiyorum çok direndim ama antibiyotiksiz geçecek gibi değildi. Eczaneci ilacın genelde ağır griplerde domuz gribinde kullanıldığı söyledi🤦🏻♀️ şuan değişik bir salgın var tat koku hiç yok sinüzler boşalmıyor bir türlü ve uzun süreli devam ediyor sanırım. Varmı aranızda bu şekilde rahatsız olan varsa süreç nasıl sizlerde???