oglumunannesiyim_- Ani sesler, gürültülü sesler, karanlık ayrılık kaygısına bağlı korkularmış. Normalmiş. Örneğin süpürge aspiratör sesine alıştırmak gerekiyor. Işığı kapatırken onun kontrolünde kapatması gibi desteklememiz gerekiyormuş. “Korku” kelimesini de anlıyorlar. Bu yüzden o kelime de bilinç altında korktuğu şeyden sonra her seferinde söylenirse işliyormuş. Ayrılık kaygısı, bireyselleşme ile ilgili korkularmış bunlar 🙏🏻