25gunluk bebeğim var, reflüsü var sürekli emmek istiyor sonrada gazla doluyor ve kusup kusup ağlıyor.Nerdeyse yarım saat 40 dk da bir emmek istiyor.Aksamlari belli saatte asla susmuyor.memede bile ağladığı oluyor.Karnı gurulduyor remsen elimi değince hissediyorum.Var mi bunları yaşayanlar