Oğlum emzik emerek ve kolumu severek uyurdu artık yara oldu kollarım dedim bıraktırayım kol sevmeyi onu bırakmasıyla emziği bırakması bir oldu zaten emziği ağzına aldığı an koşarak kolumu sevmeye gelirdi.Dedim neyse iyi oldu ama bu sefer uykuya geçişlerimiz aşırı uzadı 10 dakikada uykuya geçen çocuk gitti 50 dakika 1 saat bazen 1 saatten fazla sürede uykuya geçiyor yatakta kuduruyor resmen en son yorgun düşüp uyuyor.Gümdüz uykusu da gece uykusu da bu şekilde geçecek mi bu veya ne yapabilirim öneriniz var mı ?uykusu gelmiş şekilde götürüyorum erken değil bu arada