Kızlar 36+0 doğum yaptım. Kızım şu an iyi çok şükür 1 ay 18 günlük ilk başlarda sütüm çok fazlaydı. Gün gittikçe azalmaya başladı. 1 aylık olmadan kızım doyumsuzluktan ağlamaya başladı. Mama vermeye başladım. Doymadığı vakitler mama veriyordum günde 1 veya 2 kez. Şimdi ise 3 gündür emmeyi reddediyor. Kucağına aldığımda emizrmek için ağlıyor bağrıyor nefesini kesene kadar hiç durmuyor emzirmek istiyorum ama istemiyor mamayı verdiğimde emiyor susuyor ne yapmalıyım?