3 aylık oğlum var ismini koyduk isim verirken eşim dedi 2 ismi vefat eden abisin ismi olsun ama hiç söyleyemeyecez dedi tamam dedim koyduk şimdi o ismiyle sesleniyor ve ben hiç istemiyorum ne zaman o isimle seslenilse çocuğum nefesi daralıyor doktra gittim hiç bişey çıkmıyor 1 doktrala da kalamdım hic bir doktor normal turp gibi dedi ama fark ettim ki dediklerinde nefesi daraliyo sanki dili kaçıyor gibi ısrarla ismi kullanıryolar benim hasta halimi kullandilar doğum yaptım ama 1 hafta uyutuldum o pskljle bana olsun dediler tam dedim ama söylenmeyecekti tek kimlikte kalcakti o pskoljyle ben hastnede manevi daha ağır bastı düşünemeden evet demistim çok pişmanım cok aceba isim kolay yoldan sadece basvurmayla silinir mu ki .birde isim ağır gelir mi ismi de CUMA