Bebeğim 6 buçuk aylık 5 aylık olmak üzere kundağı bıraktık, onun da etkisinin olduğunun farkındayım da uyutup yatağına koyamıyorum hep uyanıyo. Arkasına yastıkla desteklersem anca öyle koyabiliyorum bu kezde sırtı düz zeminde değil ya acaba sağlıksız mı diye endişeleniyorum. Siz nasıl kyuyosunuz, bu şekilde yatmasında bi sorun olur mu. Saat başı uyanıyo zaten o ayrı bi mesele de gece çoğunlukla benle uyuyor ama gündüz bile kaç denemeden sonra yatırabiliyorum.