bestmomnrg önce bu yukarıda atmışlar Philips avent ben mamajo markası kullandım mama içtipi için ağız kısmı kolay oldu ama geçen ay yani 8. Ayda mucnkhin pipetli suluk aldım. Hatta eşim önce pipetle içmeyi öğretmemiz lazım falan dedi bir anda boğazına kaçar diye. Bende kendim denedim çekemiyorum baktım verdim eline. O çekiyor maşallah. Bazen biriktirip pipette sıçratıyor ama içiyor öneririm