Kızçeler hayırlı akşamlar umarım hepinizin bebeleri uyumuş çayınızı kahvenizi yudumluyorsunuzdur 😃
50 günlük kızım var uyutuyorum 2 dk geçmeden uyanıyor sabit bir yere koyamıyorum maalesef. Doktor gazdandır diyor ama 1 haftadır gaz damlası kullanıyorum nurse harveys. asıl sorunum gece uykusu olduğu için akşam 6 gibi 20 damla veriyorum. Kullananlar nasıl kullandı acaba yanlış mı yapıyorum . Başladığımızdan beri 2 gece rahat uyudu sadece hele 3 gün önce gece 1 dk bile koyamadım.. yani kullananlar memnun kaldı mı nasıl kullandı saat kaçta verdiniz? birde yanında bağırsaklarını desteklemek için bigaia probiyotik kullanıyoruz doktor ikisini bir kullanabilirsiniz dedi probiyotiği sabah, gaz damlasını akşam veriyim dedim ama gözle görülür bir fark görmedim ikisinide akşam veriyorum 2 gündür 🥲 fazla uzattım sanırım ama nolur bir öneride bulunun 3 gündür toplam 3 saat anca uyumuşumdur öyle yorgunum kii…