Nsrn1 Kızlar tüylerimi almak için epilatör kullanıyorum markası braun. Ama çok eskimişti ve artık çalışmamaya karar verdi 😄 yıllar önce alınmış bir epilatördü ortalama bi 13-14 senelikti. Kaliteli bir epilatör öneriniz var mı?