Ben ayarladım 3 uyku yapıyor eğitim de aldım ama 1 hafta oldu belkide akşm uyumıyor 9 10 larda uyuyor 4,5 csaat uyanık kalıyor çok ağlıyır atak olabilir mi acaba hesapladım atak da yazıyor acaba gececekmi bilmiyorum çok üzülüyorum keşke bir çözüm olsa