11 aylık oğlum çok yaramaz hiç durmuyo her saniye aglayan bi çocuk yani hiç durduramiyorum neyse uyudu beşiğine yatırdım besikle yatağımiz yan yana beşikten yataga inebiliyodu artık her zaman gündüz uyutur yanına yatardim düşer diye bekliyodum da bu anı aslında 😔 tuvalete bile gitsem hemen uyanır yatağın üstüne inerdi bugün de telefonla konusuyodum uyanmasın diye oturma odasında uyuttum 20 dk sonra pat diye bi ses geldi ciğerim koptu o anda bildim düştüğünü 😭😭 ağladı zaten yanına gidene kadar çok ağladı kucağıma alıp sakinlestirince 15 dk kadar sustu heryerini kontrol de ettim bi yerinde morluk sislik yoktu sadece kulağının kenarı biraz kızarmış her zamanki huyu gibi ağladı durmadı kucak istedi ama onu disinda biseyi yoktu şimdi uyudu gözünün içine baktım bugun çok korktum hala içim titriyo bu arada hastaneye de goturmedim röntgen tomografi bozuk diye cekmiyolar çünkü burda eltimin çocuğu da düştü birşeyi yok diye cekmediler